۱۱ آبان ۱۳۹۰، ۱۷:۲۱

سرهنگ احسان بخش:

سارق، کابل های برق را از روی تیر می دزدید

سارق، کابل های برق را از روی تیر می دزدید

کرمانشاه -‌ خبرگزاری مهر: سرپرست پلیس آگاهی کرمانشاه گفت: فردی که در نقاط مختلف استان کرمانشاه اقدام به سرقت کابل برق از روی تیرهای برق می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا احسان بخش، سرپرست پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: با اعلام شکایات فراوان مبنی بر سرقت تجهیزات برقی در شهرستان کرمانشاه کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی عاملان وارد عمل شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از اطلاعات مردمی فردی را ‌شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرپرست پلیس آگاهی کرمانشاه گفت: در بازرسی از محل اختفاء او مقادیر قابل توجهی از کابل مسروقه و یک عدد قیچی مخصوص برش سیم کشف و ضبط شد.

احسان بخش تاکید کرد: در بازجویی های انجام شده، متهم منکر ارتکاب هرگونه سرقتی بوده که پس از رویارویی با مدارک و شواهد مستند، متهم دیگر راهی برای انکار بزه خود نداشته و به انجام 12 فقره سرقت کابل و سیم های برق اعتراف کرد.

وی افزود: متهم در توضیح شگرد خود گفت: پس از شناسایی مناطق خلوت با استفاده از تاریکی شب اقدام به سرقت کرده و کابل های قطع شده را با خودرو به محل انبار انتقال داده و پس از قطعه قطعه کردن طی چندین مرحله به افرادی که خریدار ضایعات بودند، می فروختم.

سرپرست پلیس آگاهی کرمانشاه در پایان تصریح کرد: ارزش تقریبی اموال مسروقه بیش از 71 میلیون ریال برآورد شده است که در این رابطه، متهم پس از تکمیل پرونده با صدور قرار قانونی روانه زندان شده است.
 

کد خبر 1450910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha